niedziela, 7 stycznia 2018

Przegląd tygodnia #1 - promocje, kosmetyki, filmy i seriale.

Heeej!


Jest niedziela to i jest pierwszy przegląd tygodnia! Będzie filmowo, serialowo i kosmetycznie.

Na pierwszy rzut idą promocje w Sephorze, Douglasie i Rossmannie. 

SEPHORA miała promocję -25%/-30% na kosmetyki do makijażu. Niższa zniżka była dla większości konsumentów, ta wyższa dla posiadaczy złotej karty Sephora. I nie obeszłoby się bez problemu oczywiście - jak to ja. Zamarzył mi się zestaw paletek cieni Zoeva - wpisałam kod, cena odjęła się. Przechodząc do wyboru dostawy, cena nadal była z obniżką. I co jak potwierdziłam? Cena wróciła do początkowej...ja to mam szczęście co? Zamówienia anulować nie można, więc mówię zadzwonię na infolinię - musiałam czekać do 02.01.2017r.
Zadzwoniłam, zaproponowano mi w ramach zadośćuczynienia doładowanie konta na Sephorze na równowartość rabatu, jaki powinien się odliczyć i jak będę robiła kolejne zakupy - rabat powinien naliczyć się automatycznie. No zobaczymy - nie spodziewałam się takiego rozwiązania, ale w rezultacie jestem zadowolona. Myślę nad perfumami, o których dowiecie się w kolejnej notce, więc na pewno zniżka się przyda :) Promocja zakończyła się 31.12.2017r.


Druga okazja, z której nadal możecie skorzystać to wyprzedaż. Produkty przecenione są nawet o 50%. Poniżej wstawię Wam screeny produktów, którymi warto się zainteresować. 




Zestaw miniproduktów do ust marki Kat Von D w cenie 39,99zł. 
Online już wyprzedany, ale możecie szukać stacjonarnie. 




Rozświetlacze do twarzy marki Becca (różne odcienie) w cenie 69,99zł.
Dostępne online jeszcze dwa kolory TUTAJ

Paletka matowych cieni TOO FACED w cenie 79,90zł
Dostępna online TUTAJ

ROSSMANN - w gruncie mowa o cenach na do widzenia. Wyprzedawane są produkty marki Manhattan, Sally Hansen czy Vis Plantis - seria Basil Element. Ceny produktów zaczynają się już od 4,99zł. Jeśli więc jesteście fankami odżywek Sally Hansen, czy też serii do włosów Elfa Pharm, albo pudrów czy podkładów Manhattan - nie zwlekajcie! Zamówienia możecie złożyć online i odebrać w dowolnej drogerii, lub też udać się do sklepu stacjonarnego i poczynić zakupy. Ja z pewnością będę polować na pudry i produkty do włosów. Odżywek nie potrzebuje do paznokci, bo i tak najczęściej mam hybrydy - a i odżywek w razie co kilka w zapasie się znajdzie :)






DOUGLAS, gdzie otrzymujecie rabat -30% na cienie, pomadki, błyszczyki, lakiery i mascary z kodem: MUP12. Kiedyś skorzystałam z podobnej promocji kupując pomadki MAC-a. Bardzo się opłaca z tego skorzystać, jeśli marzy Wam się jakiś pierwszy Maczek do kolekcji. Ja mam póki co trzy kolory - Faux, Velvet Teddy (moja ulubiona) i Mehr. Wszystkie są świetne - chciałam zakupić  dodatkowo Ruby Woo, nad którą jest tyle zachwytów i jest ponoć nie do zdarcia!  W dodatku piękna czerwień - niestety w Douglasie jej nie ma dostępnej, bo zapewne bym skorzystała z zakupu :)

Z kosmetyków i kuszenia byłoby na tyle - pokażę Wam zakupy jak tylko wszystko będę miała już w rękach. Co do paletek - zrobię z pewnością odrębny post, wraz ze swatch'ami. Chcę dodatkowo wprowadzić serię makijaży dla laików, ale do tego potrzebuję zrobić blendę i rozmyślam nad zakupem lampy pierścieniowej. Może polecicie jakąś w dobrej cenie, adekwatnej do jakości? Wiem, że bez lampy zdjęcia makijaży będą przekłamane, stąd taki mam plan. 

Kolejnym tematem, który chciałabym poruszyć w tym tygodniku to filmy i seriale, jakie ostatnio obejrzałam i w dwóch zdaniach napiszę, co o nich myślę. 

FILMY

  • Pierwszy Śnieg
Szef elitarnej ekipy detektywów (Michael Fassbender) prowadzi skomplikowane śledztwo. Wraz z nadejściem zimy ginie kolejna osoba. Detektyw boi się, że do miasta powrócił seryjny morderca. Z pomocą znakomitej rekrutki (Rebecca Ferguson) zaczyna łączyć stare sprawy kryminalne z nowymi brutalnymi zdarzeniami. Wie, że musi rozwiązać zagadkę, zanim spadnie kolejny pierwszy śnieg.

Lekki kryminał, w którym cały czas się coś dzieje. Niestety nie trzyma cały czas w napięciu. Większość akcji rozgrywa się na początku i na końcu filmu, wyjaśniając kto, jak i dlaczego mordował. Ma na Filmweb ocenę 5,5 w skali 10 stopniowej. Według mnie ocena jest dosyć sprawiedliwa, bo nie porwał mnie jakoś znacznie, jednak oglądałam gorsze produkcje. Jak dla mnie zasługuje na 5 :) Przyjemny, zagadkowy - nie czytałam książki, ale podobno film z książką ma niewiele wspólnego i jest kiepski. Ale szczerze? Który film odzwierciedla idealnie książkę? Zawsze musi być miejsce na reżyserskie fantazje. 



  • Geostorm

Kiedy katastrofalne w skutkach zmiany klimatu zaczynają zagrażać istnieniu Ziemi, rządy wszystkich państw świata jednoczą siły i tworzą program o kryptonimie Dutch Boy Program. Obejmuje on sieć satelitów otaczających całą planetę, które uzbrojono w technologie z dziedziny geoinżynierii zaprojektowane, aby powstrzymywać powstawanie klęsk żywiołowych. Po dwóch latach niezakłóconego działania system ochronny zaczyna szwankować. Zadanie usunięcia awarii zostaje powierzone dwóm braciom, którzy od dawna nie utrzymują ze sobą kontaktu. Muszą oni zdążyć rozwiązać problem, zanim olbrzymich rozmiarów geoburza pochłonie całą planetę.

Jeśli lubicie filmy o katastrofach, kosmitach, dziwnych wynalazkach i ratowaniu świata przez USA musicie go obejrzeć. Ja uwielbiam Armageddon, Dzień Niepodległości, Apollo 13, Pojutrze, czy Titanica. Ten film opowiada o odkrywcy i twórcy sieci satelitów, które mają chronić ziemię przed wszelakimi klęskami żywiołowymi. Nagle ktoś spiskuje i chce doprowadzić do zniszczenia sieci, doprowadzając do tzw. geoburzy, która sukcesywnie niszczyć będzie ziemię. W filmie gra Gerard Butler, którego możecie kojarzyć z filmu P.S. Kocham Cię. Uwielbiam go za grę aktorską, za akcent i za profesjonalizm. Według Filmweb Geostorm otrzymał notę 5,6 w skali 10 - stopniowej. Według mnie film jest lepszy niż Pierwszy Śnieg, a więc zasługuje na 6 punktów. 


  • To
Kiedy w mieście Derry w stanie Maine zaczynają znikać dzieci, grupa dzieciaków musi stawić czoła swoim największym lękom. Na ich drodze staje nikczemny klaun o imieniu Pennywise, który zapisał się na kartach historii jako morderca lubujący się w zadawaniu bólu. Film oparty jest na motywach niezwykle popularnej powieści Stephena Kinga pod tym samym tytułem, która przeraża czytelników od dziesięcioleci.

No i tutaj najgorsze przeżycie dla mnie. Zarzekałam się, że nigdy tego nie obejrzę - dlaczego? Ponieważ chłopiec w żółtym płaszczyk pędzący w deszczu za papierową żaglówką i klaun, który go atakuje to mój koszmar z dzieciństwa. Była kiedyś stara wersja tego filmu i prawdopodobnie rodzice go oglądali. Przez lata im mówiłam o tym obrazku, który widziałam przed oczami - słysząc, coś Ci się przyśniło, jaki klaun, jaki żółty płaszczyk. I tak oto klaun pojawił się w moim życiu ponownie po tylu latach - sprawa się wyjaśniła. To była ekranizacja powieści Stephena Kinga - TO! Postanowiłam się zmierzyć z tym i obejrzałam - nawet dwukrotnie. Klaun jest przerażający, paskudny i nadal mi nie przeszło ;P To taka ciekawostka z mojego życia ;P 

Film opowiada o grupce dzieci, które walczą ze złem. Wyruszyli w poszukiwaniu brata , który w niewyjaśnionych okolicznościach zaginął i nikt nie wie gdzie, co i jak się wydarzyło. Sukcesywnie giną kolejne dzieci, którym Pennywise obiecuje, że będą się unosić...Dla fanów mocnych wrażeń oraz lubiących zakryć oczy, czy też podskoczyć na kanapie - duże przeżycie. Dla tych, których nie przerażają horrory - będą dobrze się bawić podczas oglądania. Jest to film z tych, które warto obejrzeć i samemu wydać na jego temat opinię. Filmweb ocenia go na 6,9 w skali 10 stopniowej. Wg mnie zasługuje na 7.




SERIALE

  • Stranger Things
W nocy 6 listopada 1983 w Hawkins w stanie Indiana w tajemniczych okolicznościach znika dwunastoletni Will Byers. Joyce, jego matka, chce za wszelką cenę odnaleźć syna, część mieszkańców uważa jednak, że oszalała. Komendant miejscowej policji, Jim Hopper, rozpoczyna oficjalne śledztwo w sprawie zaginięcia. Następnego dnia w miasteczku pojawia się tajemnicza dziewczynka z nadprzyrodzonymi umiejętnościami, zdająca się posiadać wiedzę na temat tego, gdzie podział się Will. Kiedy mieszkańcy Hawkins zaczną zbliżać się do prawdy, będą musieli zmierzyć się nie tylko ze złowrogą rządową agencją, ale też znacznie bardziej podstępną siłą, która chce zniszczyć ich wszystkich

Serial dostępny na platformie Netflix.com, gdzie miesięcznie płacicie pewnego rodzaju abonament. Ja skorzystałam z darmowego miesiąca na próbę i zdążyłam obejrzeć dwa seriale, w tym ten. Czytałam i słyszałam o nim dużo dobrego, więc bez wahania zdecydowałam się rozpocząć serialową ucztę. I szczerze? Serial jest tak wciągający, że codziennie oglądałam po kilka odcinków, a jak musiałam iść spać to zastanawiałam się, co takiego będzie w kolejnym. Serial o grupce przyjaciół (jeden z młodych aktorów grał także w filmie TO), fanatyków gier. Jeden z chłopców niespodziewanie zaginął i banda rozpoczyna poszukiwania. Serial pełen emocjonujących wrażeń, przygód i niespodzianek, gdzie zacierają się dwa światy. Według mnie jest to najlepszy serial, jaki miałam okazję oglądać w ostatnim czasie. Na Filmweb ma ocenę 8,5 na 10 możliwych. Według mnie serial zasługuje na mocną 10! Koniecznie dajcie znać, czy znacie, czy mieliście okazję oglądać i co o nim myślicie.  



  • Dark

"Dark" to niezwykła saga rozgrywająca się we współczesnych Niemczech. Zaginięcie dwojga małych dzieci wydobywa na światło dzienne skrywane sekrety czterech rodzin i zaburzone relacje pomiędzy ich członkami. Wypadki przedstawione w dziesięciu godzinnych odcinkach przybierają nadprzyrodzony obrót niepozostający bez związku z wydarzeniami, które miały miejsce w miasteczku w 1986 r.

Serial równie wciągający, co poprzedni. Niemniej jednak w pewnych sytuacjach tak pokręcony, że można się zagubić co jest prawdą, co się wydarzyło w przeszłości, co teraz, a co może się wydarzyć. 
Serial wymaga sporego skupienia, nie można przerywać oglądania, bo zgubicie wątek ;) Serial o przenoszeniu się w czasie, wpływie decyzji z przeszłości na czas teraźniejszy. Igranie z przeszłością może wprowadzić zamęt i niekontrolowane konsekwencje. 
Jest motyw zaginięcia chłopca, samobójstwa ojca i poszukiwaniach odpowiedzi na nurtujące pytania. Jednak im więcej chcesz wiedzieć, tym bardziej możesz tego żałować. Trochę psychologiczny, trochę zagadkowy, trzeba mieć otwarty umysł. Filmweb dał mu 8,5 na 10 możliwych. Z uwagi na zawiłość wątków i wrażenie, że reżyser sam się zaplątał w swoim scenariuszu, daję 8. Nie mniej jednak chętnie obejrzę kolejny sezon, bo zapewne się pojawi. Wskazywałoby na to zakończenie ostatniego odcinka. 



Ostatni tydzień, jak widzicie minął mi filmowo i kosmetycznie. Dodatkowo leniłam się przez kilka dni w domu, wykorzystując zaległy urlop z zeszłego roku. Odpoczywałam, chodziłam na siłownię i pisałam dla Was, a także spędzałam czas na poznawaniu nowości kinowych i serialowych. 

Z dodatkowych informacji - testuję właśnie stronę LEGIMI.pl  korzystając z pierwszego miesiąca na próbę. Łatwa, poręczna strona, z której można na półkę ściągać książki na Kindle i czytać w ramach dostępnego abonamentu. Jeśli będziecie chcieli napiszę Wam moje wrażenia z korzystania z platformy po miesiącu oraz dam znać, czy pozostawiłam abonament, czy tez z niego zrezygnowałam.

Dajcie koniecznie znać w komentarzach, co myślicie o takiej serii na blogu. Jakie macie propozycje na posty - co chcielibyście poczytać oraz czy interesują Was takie krótkie recenzje filmów, seriali, a może książek? Będę brała Wasz sugestie i pomysły pod uwagę przy kolejnych notkach. 

A tymczasem życzę Wam udanego wieczoru i przyjemnego tygodnia!



2 komentarze:

  1. uwielbiam Stranger Things, wszystkie odcinki pochłaniałam :D a film To jest fenomenalny, potrafi naprawdę napędzić stracha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba seriale chce obejrzeć ;) filmy Pierwszy śnieg i To również AM zamiar obejrzeć :) zerkne jutro do Rossmannie zobaczę czy coś jeszcze zostało :D udanego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...