niedziela, 4 czerwca 2017

Nagroda w konkursie i nowości do testów - marka EVREE.

Witajcie!

Dzisiaj krótki post o kosmetykach, jakie w najbliższym czasie będę testować dzięki wygranej w konkursie! Markę Evree znam nie od dzisiaj, dlatego wielką radość sprawiła mi tak ogromna paczka produktów. W paczce znalazło się mnóstwo hitów, kilka znanych mi produktów i kilka zupełnych nowości. 


Paczka zawierała:
  • Olejek pod prysznic Multioils Bomb
  • Peeling do ciała Multioils Bomb
  • Olejek do ciała Gold Argan
  • Balsam do ciała Instant Help
  • Peeling do stóp 
  • Nawilżający olejek do twarzy
  • Peeling do twarzy
  • Płyn micelarny
  • Tonik różany do twarzy
  • Regenerujący krem do rąk


Olejki do ciała i twarzy miałam już okazję testować wcześniej, o czym możecie przeczytać TUTAJ (olejek do twarzy różany), TUTAJ (olejek do ciała POWER FRUIT), TUTAJ (krem do rąk), TUTAJ (peeling do stóp). Obecnie używam toniku różanego, płynu micelarnego oraz serii Multioils Bomb. Powiem tak - moja miłość do marki Evree trwa. Produkty świetnie działają, pięknie pachną, robią kawał dobrej roboty o czym świadczą pozytywne recenzje w sieci. Macie spośród produktów swoich ulubieńców? 



Markę Evree możecie znaleźć:




5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna nagroda - gratuluję i życzę miłego zużywania zapasów. Ja z Evree bardzo lubię kremy do rąk, kusi mnie też tonik i olejek do twarzy bo wiele osób sobie je chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;) Podczas ostatniej promocji w Rossmannie skusiłam się na kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, dawno nie miałam ich nowości .

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie używam toniku różanego z Evree i balsamu :) Świetne produkty. Z chęcią skusiłabym się na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, gratuluje, tez lubię tę firmę

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...