niedziela, 23 października 2016

Sport na świeżym powietrzu jako alternatywa dla standardowej siłowni.


Witajcie!

Dzisiaj trochę inny post z serii "Zmieniam się na lepsze". Wykorzystując ostatni ładny i ciepły dzień przetestowałam siłownię na świeżym powietrzu. Szczerze - wolę jednak standardową siłownię, ale mimo wszystko uważam takie rozwiązanie za ciekawą alternatywę dla osób nie mających karnetu, a mimo wszytko pragnących zadbać o dobrą kondycję. Nie ma bowiem wymówek i dla chcącego nie ma rzeczy niemożliwych.
W roli głównej legginsy od Arrow Sports Wear, które polecam z czystym sumieniem. Mimo, że są jasne - nie prześwitują, ładnie prezentują się na sylwetce, są komfortowe i wygodne,a co ważne nadają się do treningu siłowego i cardio.















 


Co mam na sobie:
- legginsy Arrow Sports Wear marmurkowe
- top oraz stanik z serii sportowej H&M
- buty Nike
- shaker Gym Hero



I jak przekonani do sportu na świeżym powietrzu?? :D

5 komentarzy:

  1. Ja akurat zapisałam się na siłownię ale wiosną i latem chętnie skorzystałabym z takiej na świeżym powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne leginsy, nawet w mojej wsi jest siłownia na powietrzu

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że u mnie w okolicy nie ma takiej siłowni na świeżym powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Legginsy super i ja wole siłownie pod zadaszeniem :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sport na świeżym powietrzu to idealna opcja w sezonie jesiennym. Sportową odzież zamawiam z https://outhorn.com/ :)

    W sklepie internetowym jest spory wybór legginsów czy bluz z kapturem.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...