piątek, 30 stycznia 2015

Nowości stycznia, czyli co obecnie testuję - część 3.

Witajcie!

Dzisiaj ostatni post z serii nowości styczniowych. Wiem sporo tego, ale jakoś przesyłki się nałożyły, kilka rzeczy też kupiłam - stąd taka ilość produktów. 
Uprzedzę pytania - nie kupiłam tego wszystkiego ;) Wiele produktów otrzymałam w ramach współpracy - nowej, bądź kontynuowanej ;) Większość z nich to dla mnie zupełne nowości, których testowanie to dla mnie wielka frajda. Gotowi? To zaczynamy :D




Seria AA 30+ Collagen Hial+, w skład której wchodzi krem wygładzający na dzień i na noc, baza-serum wygładzająca oraz micelarny płyn do demakijażu oczu i twarzy. Jestem w trakcie używania, pierwsze wrażenie bardzo pozytywne - poza tym cała czwórka pięknie pachnie. Recenzja pojawi się wkrótce. 


Kalendarz, który otrzymałam od Eveline w ramach styczniowych testów. Miły dodatek, bardzo dobrze wykonany, niepotrzebnie kupowałam wcześniej inny kalendarz, bo ten jest świetny. Zapisuję w nim wszystko co związane z blogiem, zakupami itp. Dodatkowo w przesyłce znalazł się też zestaw kremów bioHaluron4D dla mamy, cioci, bądź innej bliskiej nam osoby w wieku 40+. Mama ucieszyła się z prezentu, namiętnie testuje ;) Pojawi się krótka recenzja podsumowująca jej odczucia. 


Zestaw do pielęgnacji włosów z serii Argan Oil od Joanny. Testy trwały prawie miesiąc, lada chwila pojawi się recenzja podsumowująca moją opinie i odczucia na temat tychże produktów. 


Dwie poniższe przesyłki do produkty do testowania od strony ofeminin.pl
Muszę przyznać, że w tym miesiącu szczęście dopisało mi wyjątkowo ;) 
Duet do skóry wrażliwej marki Mixa - płyn micelarny oraz krem łagodzący SPF15.


Duet do pielęgnacji twarzy od L'oreal - Skin Perfection. W duecie serum udoskonalające oraz krem udoskonalający przeznaczony dla cery 25+. Recenzje pojawią się na pewno za jakiś czas. 


I wspominana wcześniej paczka od Eveline. W skład zestawu wchodzą: luksusowy balsam do ciała, peeling do rąk z serii Argan&Vanilla, krem CC, korektor do brwi, żel do usuwania skórek oraz czerwony lakier do paznokci - był jeszcze piękny złoty, ale niestety cały zbity nie załapał się do zdjęć ;(

Wszystko w fazie testowania - recenzje sukcesywnie będą się pojawiać. Powiem jedno - kilka produktów skradło moje serce, a które dokładnie dowiecie się wkrótce ;)


Sporo tego wszystkiego, prawda? Trzeba przyznać, że początek roku obfitował w nowości. Nie pozostaje mi nic innego jak smarować, smarować, smarować :D 



19 komentarzy:

  1. Nowości Eveline i L'Oreal genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne nowości, sporo tego, u mnie totalna cisza;/ i wielki brak

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne nowości. Najbardziej ciekawią mnie te z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  4. lakier eveline mnie zaciekawil:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne nowości, oby się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dużo fajnych nowosci. Też testowałam z ofeminin skin perfection. A jakoś jesienią miałam serię arganową - u mnie się nie sprawdziła...

    OdpowiedzUsuń
  7. Eveline ladnie sie rzucilo :D Milego testowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mixa i Eveline - jestem ciekawa tych testów :) Dołączam do obserwatorów i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście sporo tego :)
    Owocnych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, sporo tego, u mnie pustki kosmetyczne

    OdpowiedzUsuń
  11. o mamo, ile nowości! testuj testuj :D

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej interesują mnie arganowe testy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa tej serii L`Oreala :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...