poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Ulubieńcy z czerwca i lipca.

Witajcie!
   



1. Żel pod prysznic ISANA mięta i limonka - bardzo przyjemny, orzeźwiający, lekko chłodzący i odświeżający. Pobudzał i dodawał energii w słoneczny dzień. 

2. Żel pod prysznic BeBeauty Japonia - recenzja TUTAJ

3. Peeling do ciała FENNEL Lody Truskawkowe - recenzja TUTAJ

4. Mus do włosów PANTENE Pro-V - recenzja TUTAJ

5. Lakier wybielający INGLOT - wybiela, nabłyszcza i dodaje uroku paznokciom; idealny solo i do francuskiego manicure. 

6. Dwufazowy płyn do demakijażu FLOS-LEK - recenzja TUTAJ




27 komentarzy:

  1. Truskawkowy peeling FENNEL muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie zapach tego żelu pod prysznic, wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie ten żel i lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mus do włosów by mi się przydal! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wypróbować ten płyn do demakijażu

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale miałabym ochotę na peeling z Fennel, ostatnio dużo dobrego czytam o kosmetykach tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na żel Isany mam coraz większą ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. znam żele z Isany i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze niczego... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawił mnie ten mus do włosów Pantene :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zaciekawił mnie ten płyn z flosleku, zaraz klikam w Twoją recenzję poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. żele BeBeauty bardzo lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Póki co wszystko jest mi obce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Isanowy żel będzie mi się już zawsze kojarzyć z tegorocznymi wakacjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie podobieństwo rzuca się w oczy!:) Gwoli wyjaśnienia, swój nagłówek wzorowałam na tym zdjęciu http://www.colourbox.com/preview/3541218-970354-makeup-brush-and-cosmetics-on-a-white-background-isolated-with-clipping-path.jpg a całą resztę szablonu stworzył mój chłopak, więc to niezły zbieg okoliczności :))

    Co do ulubieńców - żel z Isany kupuję na okrągło, mam nadzieję że go za szybko nie wycofają!

    OdpowiedzUsuń
  18. mus do włosów mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam jakiś zapach tego żelu i był fantastyczny :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomacałabym ten peeling truskawkowy, musi pachnieć cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lody truskawkowe :D? wąchałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę wypróbować ten lakier wybielający ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mialam zadnego z tych produktow ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. super ulubiency:)

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...