poniedziałek, 10 marca 2014

Borowinowy żel pod prysznic BingoSpa - recenzja.

Witajcie!

Jakiś czas temu otrzymałam kolejną paczuszkę w ramach współpracy z marką BingoSpa. Do testów wybrałam sobie zestaw, w skład którego wchodzą dwa żele pod prysznic borowinowy i migdałowy oraz serum kolagenowe do ciała z olejkiem arganowym.

W dniu dzisiejszym przybliżę Wam borowinowy żel pod prysznic.

Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii na jego temat zapraszam do dalszej części ;)


 MOJA OPINIA:

Opakowanie wykonane z solidnego plastiku, przeźroczyste, zabezpieczone zatrzaskiem na górze butelki. Pojemność to 300ml, czyli dość uniwersalna. Łatwo trzyma się w dłoni, ale z uwagi na fakt, że trzeba mocno nacisnąć butelkę, by wydobyć żel na gąbkę - może wyślizgiwać się w wilgotnej ręki. Zatrzask w kolorze czarnym, niestety bardzo kruchy (mój egzemplarz przyszedł już z pękniętym zatrzaskiem (widziałam, że nie ja jedna miałam ten problem). Może warto byłoby dopracować ten zatrzask - skoro jest taki delikatny i podatny na uszkodzenia. 

Zapach  trochę morski, zdecydowanie bardziej skierowany dla mężczyzn, ale bardzo przyjemny dla nosa - także dla mnie. Przyjemnie się go stosowało, uprzyjemniał kąpiel i sprawiał, że można było się odprężyć i zrelaksować. 

Konsystencja gęsta, galaretowata w kolorze czerwonym. Niewielka ilość sprawiała, że żel zamieniał się błyskawicznie w puszystą i pachnącą pianę. 


Wydajność dość wysoka. Dzięki gęstej konsystencji i dobrym pienieniu się, żel wystarczył na ponad 2 tygodnie używania przez dwie osoby. Niewielka ilość wystarczała, by spienić i dokładnie umyć całe ciało. Dodawany do wanny także wytwarzał dużą ilość piany.

Efekty stosowania  jak przystało na żel pod prysznic - zadowalające. Ciało jest dokładnie oczyszczone, odświeżone i ładnie pachnące. Nie wysuszał, nie podrażniał i nie pozostawiał efektu ściągnięcia skóry. Żel pachnie świeżo, z morską nutą, idealny do mycia zarówo dla kobiet, jak i dla mężczyzn. 

PLUSY:
* zapach
* wydajność
* uniwersalność - idealny dla kobiet i mężczyzn
* dobrze się pieni
* dostępność i niska cena
* nie wysusza, nie podrażnia i nie ściąga skóry 

MINUSY:
* kruche opakowanie (w szczególności zamknięcie)
* dość twardy plastik, który może się wyślizgiwać z dłoni




Ocena końcowa:  8/10 
Żel doskonały dla mężczyzn i kobiet, nadaje się zarówno do kąpieli jak i pod prysznic. Idealnie się pieni, jest wydajny i ładnie pachnie. Uprzyjemnia każdą kąpiel, nie podrażniając, nie wysuszając i nie ściągając przy tym skóry. Dobry produkt z przystępnej cenie, w dodatku łatwo dostępny w sklepie internetowym producenta.


Dostępny TUTAJ





Pozdrawiam, 
Aneta

11 komentarzy:

  1. Nad opakowania popracują i będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna pozytywna recenzja :) koniecznie muszę go kupic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztuje niewiele, więc tym bardziej warto go wypróbować ;)

      Usuń
  3. Jeszcze żadnego żelu tej firmy nie miałam, ale kiedyś może uda mi się wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie stosuję żel słodkie migdały i glinka na zmianę z żelem z minerałami z morza martwego - jeden i drugi są równie przyjemne ;)

      Usuń
  4. Ten borowinowy zapach nie brzmi fajnie, pewnie by mi się nie spodobał. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, ale też obawiałam się zapachu wyobrażając sobie jakieś błoto, albo inny zbliżony. Jednak mile się zaskoczyłam ;)

      Usuń
  5. Również muszę się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...