wtorek, 3 grudnia 2013

Denko październik - listopad i ostatnia wygrana ;)

Witajcie!

Oj dawno mnie tu nie było, dawno! Wkrótce będę nadrabiać zaległości, ale póki co ogarniam się ze wszystkim innym. A dzisiaj na szybko przedstawię Wam co udało mi się zużyć na przełomie dwóch ostatnich miesięcy. Szczerze mówiąc - wyszło tego chyba sporo. Zresztą pozostawiam to Waszej ocenie.

PIELĘGNACJA CIAŁA


1. Olejek do kąpieli Lawenda&Eukaliptus BIELENDA - świetny zarówno pod prysznicem, jak i w wannie, recenzja TUTAJ     Kupię ponownie
2. Mleczko pod prysznic kokosowe ZIAJA - recenzja wkrótce     Kupię ponownie
3. Żel pod prysznic oliwa z oliwek YVES ROCHER - średniak, wysuszał mi ciało i w efekcie zużyty został do mycia rąk      Nie kupię ponownie
4. Peeling myjący z żurawiną JOANNA - super poręczny, mega soczysty i owocowy zapach, wkrótce recenzja       Kupię ponownie


5. Jedwab do ciała BINGOSPA - bardzo przyjemny nawilżacz o świetnym zapachu, recenzja TUTAJ      Kupię ponownie
6. Intensywne serum przeciw rozstępom BIELENDA - nawilżał, ładnie pachniał, uelastyczniał i napinał skórę, recenzja TUTAJ    Kupię ponownie

 PIELĘGNACJA WŁOSÓW

7. Szampon przywracający blask z nagietkiem YVES ROCHER - bardzo dobry szampon, recenzja TUTAJ    Kupię ponownie
8. Szampon bez sles/sls BINGOSPA - recenzja TUTAJ    Może kupię ponownie
9. Szampon do włosów z tendencją do przesuszania GARNIER - świetny zapach, doskonałe oczyszczanie włosów, łagodny dla skóry głowy, recenzja wkrótce    Kupiony ponownie 


 ODŻYWIANIE I STYLIZACJA WŁOSÓW

10. Maska intensywne wygładzanie do włosów niesfornych ZIAJA - bardzo dobra maska, chociaż o słabej wydajności, recenzja wkrótce   Kupię ponownie
11. Lakier do włosów BALEA - jak dla mnie rewelacyjny produkt! Śliczny zapach, nie skleja włosów, ujarzmia wystające strąki, włosy są zdyscyplinowane, ale bez hełmu na głowie      Kupię ponownie jak będzie okazja
12. Odżywka do włosów ISANA - miałam dwa podejścia do tej odżywki i jak pierwsze mnie nie powaliło na kolana, tak drugie było zdecydowanie bardziej udane, wkrótce recenzja     Kupię ponownie

 KOLORÓWKA

13. Korektor ESSENCE - mój pewniak i stosuję od dawna, to już kolejne opakowanie     Kupiony ponownie
14. Płyn micelarny 3 w 1 EVELINE - dobry micel, jak jego poprzednik. Aczkolwiek wyczuwalny jest tak samo delikatny zapach alkoholu   Kupię ponownie
15. Krem do twarzy z masłem kakaowym ZIAJA - krem mnie nie zachwycił, wydawał mi się wodnisty, nie rozsmarowywał się dobrze - myślałam, że na ciele lepiej się sprawdzi. Niestety i tu mnie zawiódł - jedyny plus to zapach   Nie kupię ponownie
16. Podkład Affinitone Mineral MAYBELLINE - kolejne już opakowanie, jak dla mnie dobry podkład w przystępnej cenie    Kupię ponownie
17. Baza pod makijaż REVLON - świetna baza, makijaż utrzymywał się bardzo długo bez żadnych poprawek. Jedyny minus to cena - 69,99zł ;/ Poszukam tańszego zamiennika.     Raczej nie kupię ponownie

 INNE

18. Mydło w płynie LINDA - niezłe mydło w niskiej cenie   Kupię ponownie
19. Chusteczki do higieny intymnej FACELLE - idealnie sprawdzały się w podróży, mocno nasączone, delikatne i świeżo pachnące    Kupię ponownie
20. Zmywacz do paznokci ESSENCE - średnio zmywał mocne lakiery, z brokatowcami czy piaskowcami sobie nie radził    Nie kupię ponownie

 I na koniec miła niespodzianka - wygrana na FB :D Takie niespodzianki to ja lubię ;)

To byłoby na tyle. Oczywiście powyższa paczka to tylko część uzupełnionych nieplanowo zapasów. Oczywiście promocja w Rossmannie nie była dla mnie obojętna, zakupów poza tym było jeszcze trochę, ale nie miałam kiedy zrobić zdjęć. Musicie uwierzyć mi na słowo - DUŻO TEGO BYŁO!!!!


Pozdrawiam Was ciepło,
ANETA


19 komentarzy:

  1. Kilka zdenkowanych produktów znam, np. biedronkowe mydełko do rąk, które bardzo lubię :)
    Gratuluję fantastycznej wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spore denko ;-)
    gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponujące denko. Nie miałam żadnego z przedstawionych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Ziaje:)!
    chciałam Cię zaprosić na rozdanie, giveaway:)!
    http://mesmerize87.blogspot.com/2013/11/giveaway-cupon-code-to-share-30-off.html

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo tego a nagrody super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię wszystkie zele ziaji, są tanie i fajne, najbardziej lubię zapach pomarańczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej, super zestaw :)
    Co do olejków Bielenda to mam dwa i jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię peelingi z Joanny, są tanie i fajnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pokaźne denko :D Też bardzo lubię peelingi z Joanny i wszystkie tak ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypomniałaś mi, że mam odżywkę z Isany w zapasach i jesteś też kolejną osobą, która przekonuje mnie do zakupu szamponu z Ives Rocher :)
    Gratuję wygranej i pochwal się zakupami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio w biedronce wąchałam te olejki z Bielendy, jeszcze się na nie nie skusiłam, ale myślę że to kwestia czasu

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne denko, choć nie stosowałam żadnego z Twoich kosmetyków ;) Gratulacje, fajna nagroda, miłego stosowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam to kokosowe mleczko pod prysznic Ziaji <3

    OdpowiedzUsuń
  14. They view it to exist as something that clearly isnt of any importance to what we are talking about. Some think it as just plain odd to allow such thing to happen alas they do anyway and without any consent but thats just the way it is.
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  15. Szampon z Yves Rochere - kocham !! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Strona jest dobra. Wszystko jest poukladane i latwo znalesc jest to czego się szuka.


    Here is my web page katalog stron

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...