czwartek, 15 sierpnia 2013

Podsumowanie czerwiec/lipiec cz.II - zakupowo

Witajcie!

Ostatnio bardzo ciężko mi idzie pisanie postów, a to dlatego, że mam baaaaardzo dużo na głowie. Mnóstwo spraw do załatwienia, a doba ma tylko 24 godziny ;/

Post na szybko, czyli zakupy z ostatnich dwóch miesięcy, może nawet trochę z czerwca.

Wszystko na jednym zdjęciu.  Same przydatne rzeczy, co poniektóre już zużyte. Niektóre czekające w kolejce.


Pielęgnacja włosów. 
Kolejna maska Biovax, która była kiedyś tam w promocji w Hebe. Dwa olejki łopianowe zakupione w aptece za około 7zł oraz bardzo dobre szampony z Yves Rocher (recenzja na pewno się pojawi, ale jakoś nie mogę się zebrać).


 Pielęgnacja ciała
Peeling (nowość dla mnie) kupiony w aptece za jakieś 12zł, kolejny obłędnie pachnący karmelem i cynamonem peeling myjący Farmony (około 10zł) oraz dwa znane już wszystkim żele z Biedronki (4,99zł).


Inne nowości
Pasty Colgate (za około 6zł kupione w Rossmannie), płyn dwufazowy (za około 6,5zł Rossmann), regenerujący krem do rzęs L'biotica, Ziaja bloker i gratisowy krem do twarzy Yves Rocher.


To byłoby na tyle. Na zdjęciu widnieją też masażery do ciała, którymi masakruję swoje ciało od jakiegoś czasu (chociaż ostatnio z regularnością u mnie ciężko - muszę to naprawić).

Obiecuję, że postaram się jeszcze pokazać moje zużycia z tego okresu. Trochę się tego nazbierało, ale cały czas nie mam kiedy zabrać się za zrobienie zdjęcia ;/

Tymczasem pozdrawiam Was gorąco i do miłego ;)
Aneta


12 komentarzy:

  1. Widzę, że nie tylko ja się zaopatrzyłam w tą maskę do włosów z biovaxu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka z tych produktów i np. bloker Ziaji bardzo lubię, w przeciwieństwie do olejków z GP :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę moje ulubione żele YR i pasty do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się sprawdził krem YR? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię to serum do rzęs z L'biotici :) A jak oceniasz Bloker Ziaja? Nie uczula Cię?

    OdpowiedzUsuń
  6. wow masa nowych rzeczy, udanych testów
    żele z Biedronki lubię:P

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kosmetyki, Yves Rocher jest dostępne w hebe? dobrze zrozumiałam?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy ;) Kuszą mnie szampony od Yves Rocher - czekam na recenzję :) Żeli pod prysznic BeBeauty używałam i bylam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam blokera i zapominam go używać ;p
    A olejek łopianowy uwielbiałam jak miałam długie włosy :)


    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...