poniedziałek, 29 lipca 2013

Zakupy z DM cz. II - pielęgnacja damska

I tak oto doszliśmy do punktu kulminacyjnego - czyli jak spędzić wakacje wypoczywając i wrócić z torbą pełną kosmetyków ;D

Nie przedłużając - oto co trafiło do mojego koszyka. Podejścia były dwa, by jednorazowo nie przeginać :D


Lakier do włosów (totalnie niezbędny, bo akurat mój się skończył) za 13,99 HRK bodajże
Już poszedł w ruch i jestem z niego bardzo zadowolona, poza tym pachnie bardzo ładnie na włosach. 
No i najlepsze, czyli jak nie mogłam się oprzeć i kupiłam chyba wszystkie rodzaje, jakie były na półkach. Zresztą w tak niskiej cenie żal byłoby nie wziąć. Powiem jedno - szata graficzna przyciąga wzrok, a zapachy żeli - OBŁĘDNE!! 

Żele pod prysznic po 7,90 HRK/szt.


Żele z serii dla dzieci - nieważne, zapach i tak wygrał :]
Te chyba kosztowały 8,90 HRK za sztukę, ale nie jestem pewna - co i tak jest śmieszną ceną.

Szampony do włosów - ograniczyłam się do dwóch za 8,90 HRK/szt.

I to by było na tyle, jeśli chodzi o moje szaleństwo. Żałuję, że jeszcze nie kupiłam kilku rzeczy, ale mój facet by tego nie zniósł. I tak, że udało mi się kupić tyle - sukces :D

Ale w sumie bez niego pozbawiona byłabym jakichkolwiek hamulców, więc może to i lepiej?

Ale może kiedyś uda się jeszcze odwiedzić DM...


Pozdrawiam,
Aneta




20 komentarzy:

  1. Jakiż zacny zakup, Beauty :) Miłej kąpieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy wyglądają super. Zapachy mogę sobie tylko wyobrazić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore zakupy :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele pod prysznic Balea bardzo lubię.
    Jestem bardzo ciekawa zapachów tych dziecięcych wersji :)
    Aktualnie zachwycam się szamponem i odżywką Balea w fajnych owocowych wersjach.
    Na pewno skuszę się jeszcze na inne.

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze zazdroszczę kosmetyków z DM:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa tych zapachów, tyle już sie naczytałam o BALEA

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy, bardzo lubię wszystko co związane z firmą Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne opakowania tych żeli dla dzieci ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja niestety nigdy nie miałam nic z ich firmy :( Ale opakowania piękne :D

    OdpowiedzUsuń

  10. kokos i kwiat tiare i gujawa to moje ulubione żele:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Balea Balea Balea ;P Ile tego! :) Super ;) Ja ostatnio kupiłam sobie z tej firmy odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. o ile żeli, przygarnęła bym wszystkie:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o żelach z tej firmy:) Balea mogłaby się w końcu pojawić też w Polsce;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta marka ma wiele pozytywnych opinii na blogach. Mnie ciekawi zapach zelu pod prysznic z marakuja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Brazil Mango - to musi byc zniewalające!

    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...