niedziela, 28 lipca 2013

Zakupy z DM cz. I - czyli męska pielęgnacja.

Obiecałam, że pochwalę się zakupami, jakie poczyniłam przy okazji bycia w Chorwacji - tak więc dotrzymuję słowa.


Dzisiaj przedstawię Wam, co mój mężczyzna sobie wybrał - ale oczywiście to ja mam problem, a on tylko skorzystał przy okazji. Skoro ja sobie tyle kupiłam - to on też chciał.

Tak więc maleńkie zakupy męskie - 2 żele, 2 dezodoranty i żel do golenia. 

Żele kosztowały 7,90 HRK za sztukę



Dezodoranty 9,90 HRK każdy



Żel do golenia kosztował 17,90 HRK

Podsumowując - uważam, że ceny dość niskie, wybór dość spory (chociaż męskich kosmetyków było trochę mniej niż dla kobiet). I przede wszystkim mężczyzna zadowolony, a to chyba najważniejsze. Żałuję tylko, że w PL nie ma DM. Chociaż może to i lepiej? ;)


Wkrótce zaprezentuję moje nabytki - a trochę tego wyszło (jednak same najpotrzebniejsze rzeczy oczywiście).


Pozdrawiam,
Aneta

12 komentarzy:

  1. Świetne zakupy, mój Mąż byłby zadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Męskich kosmetyków w DM jeszcze nie kupowałam.
    Do tej pory rozpieszczałam tylko siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za miesiąc wybieram się właśnie do Chorwacji i planuję wpaść do DM.
    Czyli mówisz, że wybór kosmetyków jest spory i są przystępne ceny? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy!
    ciekawa jestem jakie kosmetyki kupiłaś dla siebie .. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój to by pewnie nic nie chciał sobie kupić tylko by mi mówił "długo jeszcze?" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam :D
      Nie miałam nic z tej firmy niestety...

      Usuń
  6. cudowne zakupy, ja też już robię długą listę tego co chcę z DM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jak ja żałuję, że nie mam dostępu do drogerii DM ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat żałuję, że nie mam dostępu do DM, nawet nie mam kogo poprosić o kupno ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój też lubi pianki z Balei a także antyperspiranty w kulce.

    OdpowiedzUsuń
  10. to byłby biznes ... otworzyć DM w Polsce :)))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...