sobota, 30 marca 2013

Szampon nawilżająco - regenerujący Z APTECZKI BABUNI, Joanna

Tym razem coś z serii włosowej. Szampon do włosów Joanny Z APTECZKI BABUNI, nawilżająco - regenerujący.




Od producenta i skład:


Dzięki zawartemu ekstraktowi z miodu, włosy staną się silnie nawilżone (wszystko za sprawą cukrów, aminokwasów i witamin). Mleko natomiast jako źródło protein mlecznych odżywi, nawilży i ochroni włosy.


Opakowanie:


Szampon ukryty jest w mlecznej buteleczce o pojemności 300 ml. Opakowanie dość proste w swej konstrukcji, zamknięcie standardowe z zatrzaskiem. Mleczne i nieprzeźroczyste opakowanie trochę utrudnia sprawdzenie, jaka ilość szamponu jeszcze pozostała do zużycia, ale raczej można to wyczuć, gdy podczas aplikacji już nic nie wydobywa się z butelki ;P


Właściwości:


Szampon nawilżająco-regenerujący dzięki zawartości składników naturalnych, korzystnie wpływa na poziom nawilżenia włosów, poprawia ich wygląd i kondycję. W rezultacie: dokładnie i skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy, wygładzi włosy i sprawi, że staną się milsze w dotyku, sprężyste i bardziej lśniące.

Stosowanie:


Niewielką ilość szamponu rozprowadzić na wilgotnych włosach, delikatnie wmasować do uzyskania piany, a następnie obficie spłukać. W razie potrzeby czynność powtórzyć.


Moje wrażenia:


Opakowanie - poręczne, proste w wykonaniu i dobrze trzyma się w ręku podczas aplikowania na głowę. Nawet, gdy ręce były mokre, szampon pewnie trzymał się w dłoni.

Konsystencja - płynna, bezbarwna i niebyt gęsta. Trzeba wylać odpowiednio małą ilość, by szampon nie spłynął z dłoni do wanny. 

Wydajność - przy moim myciu średnio co drugi dzień starczył na miesiąc używania z drobnymi przerwami na inne szampony. Na dłoń musiałam wylać trochę tego szamponu, by spienić całą głowę. 

Ogólne wrażenia - pierwsze co mi się spodobało to bezwzględnie zapach mleczno - waniliowy (trochę jak shake waniliowy w McDonalda). Szampon bardzo fajnie się pienił, roztaczając wkoło przyjemny aromat rozpieszczający zmysły. Dobrze zmywał oleje z głowy oraz maski (które na dłuższy czas pozostawiałam na głowie w wiadomym celu). Zawsze myję włosy dwukrotnie, by mieć pewność, że zostały porządnie oczyszczone ze wszelkich zabrudzeń.

Włosy po umyciu były miękkie, gładkie i delikatne w dotyku. Stały się bardziej błyszczące i podatne na układanie. Zauważyłam też, że były bardziej puszyste i nie stawały się oklapnięte po całym dniu. 
Ostatnio też mam duży problem z mocnym wysuszeniem skóry głowy i staram się uważać na stosowane kosmetyki do pielęgnacji włosów. Nadmiernie pachnące i nafaszerowane różnymi dziwnymi składnikami raczej im nie służą. Plusem jest to, że szampon dodatkowo nie wysuszył mi skóry głowy (bo tego bym nie zniosła), ale raczej dodatkowego nawilżenia niestety nie zauważyłam. Z uwagi na zapach i fakt, że moje włosy go lubią i wyglądają korzystnie po jego używaniu stosować go będę dalej. Jednakże byłoby lepiej, gdyby uporał się też z przesuszoną skórą głowy. Wszystkiego mieć nie można i w tym wypadku to prawda.


Plusy:

* zapach
* wydajność
* nie wysusza dodatkowo skóry głowy
* włosy błyszczą, są miękkie w dotyku i bardziej puszyste
* cena w granicach 5-6 zł za 300 ml jest bardzo przystępna

Minusy:

* nie nawilża dodatkowo skóry głowy
* konsystencja trochę za rzadka

Moja ocena: 7/10 

Z uwagi na fakt, że poszukuję czegoś nie tylko do pielęgnacji włosów, ale i skóry głowy będę poszukiwać dalej. Ogólnie lubię ten szampon i stosować go będę, bo o włosy dba bardzo dobrze.


Miałyście jakiś szampon z Apteczki Babuni godny uwagi? A może polecicie mi jakieś cudo, które pomoże mi uporać się z przesuszoną skórą głowy?


Pozdrawiam,
Aneta

10 komentarzy:

  1. Mam ten szampon, ale normalizujący przeciw przetłuszczaniu się włosów. Również trochę przeszkadza mi ta konsystencja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam balsam z tej serii i jest dobry, jednak nie daje mocnego nawilżenia. Do codziennej pielęgnacji jak znalazł, ale na coś więcej nie można liczyć. Zapach cudowny :)
    Co do suchej skóry głowy - może nie myj głowy dwukrotnie? Zmniejszysz wtedy jej kontakt z chemią zawartą w szamponie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam z tej serii maske do włosów, i mogę o niej powiedzieć to samo co Ty o szamponie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam jeszcze tego szamponu, ale wiele dobrego o nim czytałam, szkoda ze nie działa także na skórę głowy, ale jak za taką cenę, to sprawdza się świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam maskę do włosów ''Z apteczki babuni'' i jestem bardzo zadowolona :) Teraz przetestuję szampon :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzialam ostatnio na blogach balsam do wlosow z tej serii, który jest chwalony i mimo, ze bez splukiwania, to nie obciaza wlosow i juz mam ochote po niego siegnac ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie nawilża tej skóry głowy. Jak coś takiego znajdziesz, to koniecznie się podziel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja mam go używa :)

    http://www.cruel-opinion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...