poniedziałek, 25 marca 2013

Liebster Blog Award po raz kolejny - zbiorcze odpowiedzi.

Tym razem dzięki wyróżnieniu od Lychee oraz Dominiki będę miała przyjemność odpowiedzieć Wam na pytania zadane przez dziewczyny. Dziękuję Wam za to i życzę przyjemnego czytania ;)

Pytania od Lychee: 
1. Co nosisz w torebce?
Błyszczyk, wazelinę do ust, wodę toaletową, chusteczki, portfel ;)

2. Jaka jest Twoja ulubiona książka?

Sagę "Zmierzchu" dotychczas ;] a z takich standardowych "Lalkę" B.Prusa :)

3. Lubisz zakupy w lumpeksie?
Generalnie z przyjemnością by sobie tam pomyszkowała, ale nie mam w pobliżu fajnych lumpków z cudeńkami. Zazdroszczę dziewczynom, które za mniej niż 10zł potrafią znaleźć rewelacyjne ubrania.

4. Kosmetyk bez którego nie możesz żyć to...?

Maska do włosów.

5. Co wolisz - płaskie buty czy na obcasie?

Na co dzień raczej płaskie balerinki bądź adidasy, a w pracy obcasy.

6. Gdybyś mogła na 1 dzień stać się inną osobą - kto by to był?

Mężczyzną ;) by poznać meandry ich umysłu :D

7. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?

Eveline - większość kosmetyków mam właśnie z tej firmy :)

8. Jakie  3 rzeczy zabrałabyś  na bezludną wyspę?

Dobrą książkę, czerwone wino i krem z filtrem :D

9. Czego w życiu nigdy nie zjesz?

Suszonych i wędzonych robaków!!! Rarytas w niektórych krajach ;/

10. Uprawiasz sport? Jaki? 

Rower, aqua aerobic i fitness. To raczej formy spędzania wolnego czasu aniżeli rodzaje sportów ;)

11. Czy jest kosmetyk, który bardzo chcesz wypróbować, ale cena jest zbyt wysoka?

Meteoryty Guerlain.

Pytania od Dominiki:
1. Jak się relaksujesz?
Wanna i gorąca kąpiel z użyciem kuli do kąpieli, albo w łóżku z książką ;)

2. Ile razy w tygodniu ćwiczysz?
To zależy. Kiedyś ćwiczyłam codziennie, teraz różnie. Ale staram się minimum 4 razy w tygodniu. Jak rozpocznie się wiosna pełną parą to rower wyciągnę i wtedy zawsze, gdy czas mi na to pozwoli ;)

3. Zażywasz jakieś witaminy?
Nie jestem regularna, więc nie. Ostatnio glukozaminę na wzmocnienie stawów kolanowych, ale zaprzestałam.

4. Jaka jest Twoja ulubiona odżywka do włosów?

Od niedawna Biovax regenerująca.

5. Jakie jest Twoje ulubione danie?

Chińczyk w wykonaniu mojego mężczyzny :D

6. Gdzie wybierasz się na wakacje?

Pewnie nigdzie ;/ 

7. Chciałabyś poznać swoją przyszłość?

Boję się ;P więc wolę chyba pozostać w niewiedzy :D

8. W jakim zawodzie pracujesz?

Bankowość.

9. Jaki jest Twój ulubiony film?

Miasto aniołów, Armageddon i Zmierzch :D

10. Jaka jest Twoja ulubiona książka?

Napisałam powyżej ;]

11. Skąd czerpiesz motywacje i inspiracje do prowadzenia bloga?

Od innych dziewczyn :)

To by było na tyle, jeśli chodzi o moje odpowiedzi.
Nie będę nikogo nominować. Zadam natomiast pytania i chętni mogą odpowiadać w komentarzach. Będzie mi bardzo miło poczytać co nieco na Wasz temat ;)

Oto one:

1. Twoja ulubiona przyprawa, bez której potrawa nie miałaby sensu?
2. W kuchni smakujesz czy gotujesz?
3. Walentynki - obchodzisz, czy raczej spędzasz ten dzień jak każdy inny?
4. Ulubione imię męskie?
5. Kaloryfer czy poduszeczka? Oczywiście chodzi o męską budowę ciała?
6. Herbata zielona, czarna czy może owocowa?
7. Szybki przepis na coś pysznego?
8. Sposób na piękne i zadbane dłonie?
9. Lubisz swoje ciało? Co w nim kochasz, a co byś zmieniła bez wahania?
10. Ulubiony balsam do ciała problematycznego - z cellulitem? (jeśli to Cię nie dotyczy zazdroszczę;])
11. Włosy długie czy krótkie?

Z przyjemnością poznam Wasze odpowiedzi. Zachęcam do odpowiadania i życzę miłego dnia :*


Pozdrawiam,
Aneta


4 komentarze:

  1. Ciekawe odpowiedzi :) A co do "Lalki" Prusa, ja przeczytałam tylko 1 tom, drugiego nie dałam rady :p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już brałam w tym udzial u Ciebbie, także nie tym razem :)
    hmm, ciekawe jak być facetem ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też lubię "Lalkę" Prusa :) i również przez jeden chciałabym być mężczyzną ;D na pewno ciekawe doświadczenie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ogolnie nie lubie zadnych ksiazek, ktore sa lekturami szkolnymi, teraz czytam 50 TWARZY GREYA :)

    http://pigulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...