środa, 20 lutego 2013

Wczorajszy mały zakup w Superpharm i Rossmann

Ehhh ten mój nałóg! Półki już się uginają pod ciężarem kosmetyków, a ja nadal kupuję. Niektóre kosmetyki czekają na swoją kolej, bo ja zajmuję się zużywaniem tego, co zalega na półkach.
Czy Wy też tak macie? Żeli pod prysznic i balsamów co nie miara, a gdy pojawia się promocja - OBŁĘD?
Ale w sumie powiem tak - kobiety muszą się rozpieszczać. Zawsze się wszystko przyda, a jak się nie sprawdzi u mnie - mam kogo obdarować :D
O marnotrawstwie nie ma więc mowy ;)
Przechodząc do sedna...czas urlopowy obfituje w nadmiar wolnego czasu, a więc i częstsze wizyty w sklepach...biorąc pod uwagę, że w Superpharmie kuszą promocje 1+1 za grosz postanowiłam zajrzeć...
Zaledwie dwie rzeczy wpadły do koszyka, więc źle nie jest ;]



1. Maseczka do włosów suchych i zniszczonych BIOVAX + serum wzmacniające. Dwie rzeczy za 20zł. Z tej dwójki nie miałam nic, więc pierwsze wrażenia opiszę wkrótce. Mam nadzieję, że były warte zakupu i moje włosy się polubią z nimi.

2. Krem nawilżający o przedłużonym działaniu Dermedic Hydrain2. Dwa kremy o pojemności 50 ml w cenie 44,99zł. Czy wart zakupu? Przekonam się wkrótce, bo też kupiłam go po raz pierwszy. (Czy któraś miała z nim styczność? Ciekawa jestem zdania innych).

3. Już dawno planowałam ten zakup, ale nigdzie nie mogłam znaleźć. Czepki kosmetyczne do włosów. Znudziło mi się już owijanie  głowy folią i chodzenie w turbanie ;P Czepki kosztowały 4,99zł za sztukę w Rossmannie. Mam nadzieję, że się sprawdzą i pozbawią mnie tych ciągłych męczarni z kombinowaniem i owijaniem :D


Podsumowują do koszyka trafiły same rzeczy niezbędne (jak zawsze) :D

Jestem usprawiedliwiona ;P


Czekam na Wasze spostrzeżenia i ewentualne sugestie :)


Pozdrawiam ciepło,
Aneta

20 komentarzy:

  1. oo taki czepeczek też mam z rossmanna i jest dla mnie wybawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam gazetkę promocyjną SP i zmusiłam się żeby tam nie iść bo znów bym na 100000% kupiła maskę z BioVaxa choć mam 2 i dużo z innych firm :D Myślę, że się polubicie z BioVaxem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa i w BioVaxie też masz czepek :)

      Usuń
    2. Dzięki za wskazówkę! Właśnie się o tym przekonałam ;) ale czepków nigdy za wiele ;)
      Mam nadzieję, że się sprawdzi na mych kłaczkach :D

      Usuń
  3. Świetne rzeczy. Musze sie wybrać do SP. ;) co do nawalu kosmetyków,to wiem o czym piszesz,bo mam tak samo heh;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. promocji jest sporo...ale ja się ograniczyłam tylko do tych dwóch zestawów :D dobrze, że nie mam SP blisko...zresztą wystarczy, że mam rzut beretem do pochłaniaczy mojej gotówki - Hebe i Rossmanna! SP byłby już zabójstwem :P

      Usuń
  4. też bym sobie poszła na zakupki :))
    ciekawe, fajna ta promocji 1+1

    OdpowiedzUsuń
  5. udane zakupy ! ;D
    daj znać jak maseczka do suchych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać z pewnością jak tylko ją trochę poużywam :D

      Usuń
  6. Skąd ja to znam, mam tonę wszystkiego a i tak ciągle muszę coś dokupić skuszona promocją ;/ choć już walczę z tym :)

    Bardzo lubię Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy! :)
    ja również zawsze jak jestem w drogerii wrzucam do koszyka same niezbędne rzeczy ;)
    a jak do tego są jeszcze na promocji to już w ogóle nie ma mowy, żebym mogła się im oprzeć ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te kobiece niezbędniki ;P mój facet powiedział, że mam problem ;P no cóż lepszy taki problem niż z innymi używkami :P a przynajmniej kosmetyki mogą wyjść tylko na dobre :D

      Usuń
  8. Tyle się nachodziłam, żeby znaleźć czepki... i nigdzie ich nie było :( nawet w pobliskim Rossmanie :( Teraz jednak wiem, że wybrałam złego Rossmana :D Dzięki za informację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam się nieźle naszukać, a czepki były skryte obok gąbeczek do kąpieli ;) Mam nadzieję, że moja wskazówka ułatwi poszukiwania ;)

      Usuń
  9. Sama chętnie skorzystałabym z promocji na Biovax, ostatnio za samo serum wzmacniające zapłaciłam około 14zł...A ta maska jest świetna, chyba najlepsza z wszystkich masek Biovax jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda serum pojedynczo tyle kosztowało. Żal byłoby nie skorzystać z tej promocji :D

      Usuń
  10. Te czepki do włosów fajne muszę się wybrać do sklepu. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...