sobota, 29 grudnia 2012

Witam :)

Witam wszystkie blogerki :)

Jak we wstępie napisałam - kocham kosmetyki, a czy one kochają mnie? MAM  NADZIEJĘ! Z przyjemnością poznaję nowości, ale jestem też wierna niektórym kosmetykom. Niekiedy słyszy się, że dobra jakość idzie w parze z wysoką ceną. Otóż mi niejednokrotnie udało się zaprzeczyć temu stwierdzeniu. Jestem tu po to, by móc trochę podzielić się swoimi odczuciami na temat testowanych produktów z Wami. Obserwowałam "ukradkiem" kilka fantastycznych blogów i podziwiam Wasze prace. Też chciałabym uczestniczyć w tej społeczności i być może kiedyś usłyszeć to samo o sobie?Wiem, że nie każdy kosmetyk będzie odpowiedni dla każdej kobietki - ale jak coś będzie fenomenalne - pochwalę, gdy jednak coś mnie rozczaruje - ze smutkiem wystawię stosowną notkę. Resztę pozostawię w Waszych rękach. Zachęcam do komentowania - wskazówki i rady zawsze mile widziane (w końcu dopiero raczkuję) i oczywiście zapraszam do lektury:)Jak tylko czas mi pozwoli zabieram się na dniach do recenzowania tego co ostatnio wpadło w me rączki...

2 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...