sobota, 29 grudnia 2012

IKEA i mój własny "zielnik" :D

Nie mogłam się oprzeć...te słodki kubeczki zrobiły swoje :) Czy Wy nie marzycie chociaż przez chwilę poczuć się jak mały ogrodnik? Ja właśnie tego chciałam...wiem - może to trochę marne odzwierciedlenie ogrodnika, ale przecież od czegoś trzeba zacząć :)
Zestaw składa się z trzech kubeczków, trzech saszetek z nasionkami oraz  "magiczną" glebą.
Zestaw po lewo to:bazylia, tymianek i kolendra. A po prawej: melisa, pietruszka, oregano.

Po rozpakowaniu wygląda następująco. Bardzo prosty w obsłudze zestaw do samodzielnej uprawy ziół. 

Czemu glebę nazwałam "magiczną" - to trzeba zobaczyć! Ale wygląda to tak - do kubeczka wkłada się krążek gleby, zalewa 200ml wody i wtedy się zaczyna. Gleby z takiego krążka nagle jest ponad 3/4 wysokości. Czary? - Bez wątpienia.

Wkrótce postaram się zamieścić jakieś zdjęcia z rozwoju moich upraw:) Dwa zestawy kosztowały mnie 5,99zł/zestaw. Tania rzecz, a cieszy. Czy ucieszy jeszcze bardziej - mam nadzieję. Kiedy przyjdzie czas zbierania plonów-pochwalę się z pewnością.

Póki co zasiałam zestaw z melisą. Czas pokaże co z tego wyrośnie :D
Polecam jako fajny pomysł dla dzieci - nieskomplikowany, a bez wątpienia zapewni mnóstwo radości :)

1 komentarz:

  1. Widziałam to w ikiei ale jakoś się nie skusiłam ;p

    p.s. Obserwuję i zapraszam do obserwowania i polubienia na FB :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdą aktywność.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...